Alla inlägg den 6 september 2008

Av Camilla Edlund - 6 september 2008 17:49

Nu när man börjat jobba måste man försöka planera in alla resor till stan på helgen. Annars hinner man ingenting. Ska man hinna rida också så måste man endera rida på förmiddagen och åka tills tan mitt på dagen eller så åker man till stan först och rider på eftermiddagen.

Jag hade planerat rida Berta men eftersom hon tappat en sko så är det inte så mycket att göra. Sara och jag åkte in till stan istället. Vi skulle beställa tapeter till Saras rum och köpa lite annat småkrafs. Jag skulle bland annat försöka hitta lite material till en elev som jag fått i klassen som kommer från ett annat land. De engelskböcker vi använder i undervisningen passar inte riktigt för de är för svåra.


Typiskt nog så gjorde Sara och jag de andra småärenden vi hade först och gick för att beställa tapeterna sedan. Det var en miss visade det sig eftersom vi kom ett par minuter efter de stängt butiken. Suck. Det blev alltså inget beställt.

Ulf fick ett litet utbrott då han hörde att Sara planerar att köpa svarta tapeter till sitt rum, men så vill hon ha det. Men det ska inte bli svart i hela rummet utan det ska bli en fondvägg. Resten ska vara ljusgrått.


Fint väder ute. I morgon tömkör jag Berta om hoven ser okej ut.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards