Alla inlägg den 10 september 2008

Av Camilla Edlund - 10 september 2008 20:35

I dag var det hoppträning i Landsjö för Eva J. Upplägget har väl inte varit det bäst med tappsko och allt men man får göra det bästa av situationen och idag måste jag säga att det gick superbra.

Berta var inte helt avspänd men ganska så lugn och trevlig i alla fall och allt eftersom träningen avskred så blev hon allt mer avslappnad. Hon kunde till och med kosta på sig att frusta och stöna.

Övningarna de gjorde var ganska så svåra men nyttiga. Ni får se på filmen sedan. Mot slutet hoppade Veronica och Berta hinder som låg på 110cm och det såg så himla enkelt ut.

Det avr lite skillnad när vi åkte hem den här gången. Förra gången var vi lite molokna eftersom Berta hade varit så stirrig. Nu var vi så glada och nöjda båda två. Riktigt kul....


Min förkylning har inte blivit bättre direkt... tvärtom... nu är jag snuvigare än snuvigast. Jag var glad att det inte var jag som red för det hade jag inte orkat. Det var jobbigt att bara gå uppför backen till ridbanan från stallet.

Appropå jobbigt så ska Sara (inte min dotter utan hon som arrangerar träningen) få ett hedersomnämnande för hon var med i tre grupper och red tre olika hästar i rad. Snacka om jobbigt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards