Alla inlägg den 8 september 2008

Av Camilla Edlund - 8 september 2008 20:22

Vaknade i morse med ont i halsen. Det var som ett stort sår. Jag avbokade tandläkartiden jag hade, tog en bafucin och åkte till skolan. Jag har inte tid att vara förkyld. Inte nu... Nu har jag blivit lite mer snuvig men känner mig ändå ganska okej.


I dag blev det att jag åkte ut till stallet för att hjälpa till med att fixa staketet inför vintern. Det är mycket sådant nu, men vi gör lite eftersom så det tar tid. Hur som helst så kom jag lite tidigt och var där när Veronica skulle rida så då följde jag med ut på lägdan och var hinderpersonal.

Det gick verkligen superbra för Veronica att hoppa. Amie gick mycket bättre än vad jag sett henne göra på mycket länge. Nu hade hon baken under sig på ett helt annat sätt än vad hon har haft på ett helt år. Jag byggde upp samma övning som Eva J hade när vi var på träning sist när hon hade hindren som ett stort kryss mitt på ridbanan och att man red i skänkelvikning från hörnet till man var mitt framför hindret då man red rakt fram och över. Allt fungerade klockrent så det var bara att gratulera.

Kul.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards