Alla inlägg den 23 september 2008

Av Camilla Edlund - 23 september 2008 19:52

I dag följde Sara med ut till stallet. Hon fick filma lite när jag rider (och hoppar) Berta. I går fick vi nämligen veta att hoppträningen är inställd. Det var tråkigt för det är nästan det enda man har att se fram emot nu för tiden då alla tävlingar är inställda. Men tappar fokus lite och vet inte riktigt vad man ska ta och göra. Därför fick Sara följa med ut och filma. För att jag ska få lite inspiration (och transpiration?). Då kan jag sitta här hemma och irritera mig på saker och ting som jag gör när jag rider och så blir jag så arg på det så jag måste försöka rätta till det.


Nu har jag suttit här och fått dåndimpen över mitt feta arsle.

För att inte tala om mitt högra ben som hela tiden ser ut att vara i stolsits.

Hela jag ser skev ut. Jag sitter framåtlutad och måste räta upp mig genom att få fram bröstbenet. Och räta upp axlarna... och... och...


Filmen finns på menyn på min hemsida.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards