Alla inlägg den 7 september 2008

Av Camilla Edlund - 7 september 2008 17:51

Jag råkade snubbla över ett bra tv-program igår. Det heter "En anna del av verkligheten" och handlar om en grupp män från en ö i stilla havet som får möjlighet att åka till England.

Männen lever nakna på sin ö och de enda kläder de bär är ett penisfodral. Vad de och deras stam skrattade när de fick ta på sig västerländska kläder som till exempel kalsonger. Jag skrattade också i tv-soffan där hemma och det var så roligt att se saker i England ur deras perspektiv. Som till exempel tyckte de att vi städade och diskade alldeles för mycket. De fick prova på att dammsuga och var mycket rädda när de höll i dammsugaren.


Jag ska verkligen försöka se nästa avsnitt på lördag klockan sju. Om jag kommer ihåg det. Tråkigt nog går programmet inte i repris vad jag kan se.

Programmet kanske var roligt för att man är engelsklärare, jag vet inte... men jag ska baske mig se nästa.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards