Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Camilla Edlund - 6 oktober 2008 19:48

I dag släppte jag ut hästarna på morgonen innan jag åkte hem och sedan till tandläkaren igen. De ringde nämligen förra veckan och sa att han hade glömt att anteckna något i journalen så då skulle jag komma dit och visa upp mig. Dessutom hade försäkringskassan justerat min betalning  och därför hade jag pengar att hämta ut. Det är inte varje dag man FÅR pengar från tandläkaren så denna dag är en dag att minnas. (Att jag redan betalt in de där pengarna och alltså fick tillbaka mina egna pengar väljer jag att glömma).


På kvällen var det föräldramöte. Jag hade tänkt hinna med en hel del innan mötet började men hann bara med ungefär hälften av det jag planerat. Föräldramötet var i alla fall ganska bra tycker jag. Det var inte bara information utan även ett tillfälle för elever och föräldrar att påverka så jag tyckte att det kändes bra när jag åkte därifrån. Hoppas att föräldrarna upplevde kvällen som meningsfull också.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards