Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Camilla Edlund - 18 oktober 2008 20:22

Ja, jag jobbar stenhårt på mitt jobb varje dag men det vet i rackarn om jag inte jobbat ännu hårdare i dag.

Åkte ut till hästen strax efter åtta och där mötte jag Veronica som hade mockat och gjort i ordning. Vi tog in och sadlade två mycket pigga hästar. Berta såg ut som en treåring ungefär, sprallig liksom. När vi red ut var hon ganska spänd i början men blev ganska cool och mot slutet blev hon rätt seg. Vi red först ut i skogen och avslutade på Gillis lägda nämligen där jag försökte rida ihop Berta lite och få henne att jobba på ordentligt i galoppen. Det är tråkigt och jobbigt så då blir det rätt segt.


När jag kom hem duschade jag och åkte till Strömsknallen för att köpa nya gardiner och gardinstänger till Saras rum. Sedan blev det en sväng förbi granngården. När vi ändå var där slank vi in på den nya inredningsbutiken bredvid. Där fanns det ett och annat man gärna hade velat ha med sig hem. Vi skyndade vidare till ÖoB och sedan åkte vi hem. Väl hemma fick vi torka väggarna från slipdamm innan det slutligen blev dags att tapetsera. Det var ett drygt arbete men det blev väldigt fint måste jag säga. Till och med Ulf höll med om att det blev snyggt trots att det är svart och grått.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards