Alla inlägg under februari 2010

Av Camilla Edlund - 5 februari 2010 12:08

Veliga jag har äntligen bestämt mig. Nu hämtar jag hem Berta på söndag och gör ett försök att ta hand om henne själv.

Jag ser så klart fram emot att få hem min häst igen och hoppas att det kommer att gå bra. Just nu känner jag mig så pigg att jag till och med kan tänka mig att rida inom kort. Men först och främst ska hon få komma hem och bo in sig igen. Hoppas att det går bra att släppa ihop alla hästarna igen bara så det inte blir en massa bråk i hagen.

Av Camilla Edlund - 4 februari 2010 12:00

I dag blev det en resa upp till Lycksele för en träff med RUC. Det var väl inte den bästa träffen jag varit på om man säger så. Eller så var det jag som inte riktigt var med på banan eftersom jag var borta förra träffen.


Det blev en intensiv dag. Först resan upp, träffen och så resa hem igen på samma dag. Det blev mycket bilåkning. Men å andra sidan var diskussionerna i bilen nästan mer givande än själva träffen.

Av Camilla Edlund - 3 februari 2010 06:47

I dag fyller min nya höft tre månader. Detta innebär att det är sista dagen jag måste ha kryckor. Jag kan väl fortsätta använda dem ibland om jag vill, men själva kravet är numera borta. Hipp hipp hurra!


Av Camilla Edlund - 2 februari 2010 18:23

Nu har jag varit och arbetstränat. Det var full fart från start. vilket som inte var så himla kul för jag börjar känna mig förkyld. Det känns som att jag har feber men när jag kollar är det bara strax över 37 grader. Alltså inte så himla sjukt.


I morgon onsdag är den sista dagen jag måste ha kryckor. Sedan är det tänkt att man ska klara sig utan. Det ska nog gå bra. Mest nervös är jag över att gå ute. Jag vill inte halka.


På torsdag åker jag till Lycksele och är borta till fredag. På lördag är det melodifestival och på söndag funderar jag på att åka och hämta hem hästen. Nu ska det bli av är det tänkt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards