Alla inlägg den 5 september 2007

Av Camilla Edlund - 5 september 2007 09:29

Nu har jag varit till sjukgymnasten. Jag har fått byta sjukgymnast eftersom den jag hade var gravid och ska få vilken dag som helst.
Magnus kollade igenom mig på nytt och hans dom var att jag hade någon radikal (kommer inte ihåg allt han sa) som hade härjat i min höft och det var den som startat igång artrosen och då främst smärtan. Detta hade börjat för några år sedan när jag liksom "tappade benet" och inte kunde stödja på det. Man kunde tydligen operara bort det där men då skulle jag ha kommit tidigare. Nu är den där saken förmodligen inkapslad i höftleden.
Jag frågade om det var tänkbart att köpa häst och det tyckte inte han var några problem. Tvärt om kunde det vara bra att rida och hålla höftleden igång. Däremot är jag dömd till ett liv med sjukgymnastik om jag vill hålla smärtan borta.
Om jag fick mer ont så skulle jag höra av mig och inte vänta. Jag ska dit om tre veckor.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards