Alla inlägg den 19 september 2007

Av Camilla Edlund - 19 september 2007 19:20

Tjoho. Jag har reserverat hästen jag var och provred i Sundsvall. Hon kändes så trygg och trevlig så jag tror vi passar bra ihop. Nu ska hon bara gå igenom besiktningen.

Av Camilla Edlund - 19 september 2007 17:12

Åh hej å hå vad tiden går fort. Dagarna bara rinner iväg och man hinner bara hälften av vad man tänkt. Det flyter på bra på jobbet i alla fall och jag har mycket mindre stressiga dagar än vad jag haft tidigare. Det känns skönt.


I och med att vi tar emot lärarkandidater från Umeå universitet så får vi en ersättning från dem. Denna ersättning måste man använda till vidareutbildning eller kurs av något slag och använder man inte pengarna innan årets slut så komemr de att försvinna in i kommunens budget. Man undrar vilket annat företag som ens skulle kunna tänka sig att ta den lön som personalen arbetat ihop och använda upp det... Finns det något sådant företag, man bara undrar? Vi får nämligen inte ta ut den ersättning vi får från universitetet som lön. Då har en arbetskamrat och jag kommit på att vi ska åka till London på vidareutbildning eftersom vi är engelsklärare. Det blir alltså en betald resa till London vecka 44. Det enda vi behöver stå för är maten. Kul. Vi ska ta kort och filma så att vi sedan kan visa eleverna detta.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards