Alla inlägg den 21 september 2007

Av Camilla Edlund - 21 september 2007 20:16

Nu börjar man längta och planera inför hästens ankomst. Jag ska åka och hämta hö på söndag i alla fall så det är klart. Sedan ska jag väl åka och hämta hem spån någon dag också. Jag tror väl att allt annat finns... kanske att man ska köpa en fodertunna och en säck korn som jag kan ha själv eftersom min häst som jag köpt är väldigt mager och kan nog behöva lite extra korn. Då blir det lättare att hålla koll på hur mycket hon äter och så blir det inte orättvist att Veronica måste sponsra maten till min häst.


Det ska bli så himla roligt att få börja om och få rå om en egen häst.
För de som undrar så heter hästen "Berta" och är en import från Polen. Hon är en fux med bläs och ljus blond man. Väldigt vacker att se på. Jag tänkte först ändra namnet men när jag såg henne så insåg jag att hon heter Berta. Det liksom passar bra.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards