Alla inlägg den 23 september 2007

Av Camilla Edlund - 23 september 2007 18:21

I morse blev jag uppringd av grannen Eva som behövde låna transporten eftersom hon skulle till Nordmaling med sin häst så att Camilla Granberg skulle få hoppa henne.
Jag bestämde lite hastigt och lustigt att jag skulle åka med och titta och passa på att filma. Det var länge sedan jag hade någon anledning att plocka fram kameran och filma så det skulle ju bli roligt.
I alla fall så såg det väldigt fint ut när de hoppade. Det syns att hästen varit med om det där flera gånger för hon var hur säker som helst trots att Eva inte hoppat henne (uppsuttet) på de två år hon haft henne. Jag blev väldigt sugen på att hoppa det kan jag säga (fast kanske inte på just den hästen - hon såg lite svårstoppad ut). Det såg ju så himla roligt ut. Med min otur så kommer väl hästen jag har köpt inte kunna hoppa över en bom en gång... :(( Men man vet aldrig. Vi får väl se vad det är jag tar med hem.
Vid tretiden hämtade vi hö i Ava hos vår höbonde. Nu börjas det igen.

Av Camilla Edlund - 23 september 2007 00:34

Jag har i alla fall uppdaterat hemsidan.

http://student.educ.umu.se/~vt01caed/ 

Av Camilla Edlund - 23 september 2007 00:26

Vanligtvis är det Ulf som brukar sitta uppe och vänta på tonåringarna och kolla så att de kommer hem hela och rena (och nyktra), men när han har förmiddags så är det jag som förväntas sitta uppe. Jag absolut hatar det då jag INTE är någon kvällsmänniska alls. Jag vill gå och lägga mig i rimlig tid och sova. Igår blev klockan två innan jag kom i säng och nu sitter jag här och fördriver tiden och väntar.
Visst man ska kunna lita på sina barn men jag vet hur lätt hänt det är att man blir duperad och lurad. Jag har gått på pumpen i alla fall två gånger då jag somnat framför tv'n och det har hänt både det ena och det andra.

Jag sitter och gäspar hela tiden och försöker titta på tv, men det är ju inget intressant att titta på.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards