Alla inlägg den 27 september 2007

Av Camilla Edlund - 27 september 2007 21:14

Hu, idag var en riktig mördardag på jobbet. Jag tror inte jag satt många minuter och jag har gjort i ordning flera prov, suttit i telefon och möte, kollat ett dataprogram som jävlas, haft fullt med lektioner, kopierat och tusen andra saker. Sedan susade jag ner till stan och följde med Joakim på handledarkurs så vi kan övningsköra. Kursen kändes som bortkastad tid. Inte gav det då mycket, men man måste ju gå så det vara bara att tiga och lida.
Jag som pedagog satt i alla fall och funderade över kursledarens sätt att undervisa och jag kom fram till att jag verkligen avskydde hur hon hela tiden frågade ut oss i publiken i något sorts sätt att få oss engagerade. Det är ju något att fundera på när man lär ut själv. Jag satt hela tiden och väntade på att bli offer (alltså utpekad till att svara) så jag kunde inte koncentrera mig på vad hon sa.
Jag har i alla fall pratat med tjejen som ska sälja hästen och hon hoppade med Berta över ett litet kryss igår. Det hade gått bra. Hon ska höra av sig i morgon om ny besiktningstid och att jag och Veronica i så fall åker ner på onsdag.
Veronica och jag ska ut till stallet på lördag och stänga in en lägda som hästarna kan få springa på första gången de möts. Det är så stenigt i vinterhagen och jag vill ju inte att Berta skadar sig igen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards