Alla inlägg den 8 september 2007

Av Camilla Edlund - 8 september 2007 18:51

Idag åkte jag till stan och köpte lite nya kläder. Jag skulle köpa skor, men inte fan finns det snygga bekväma skor med svikt i sulan. Sedan fick jag för mig att jag skulle klippa håret så att min hemmaklippta lugg skulle se lite bättre ut.
Jag med min vanliga tur fick en alldeles ny elev som frisör och han var suuuupernoga men klippte typ tre milimeter på vartenda hårstrå så när jag klev ut från frissan så såg jag precis ut som när jag klev in. Jag försökte verkligen säga till min frisör hur jag ville ha det och höll upp håret och visade var jag ville ha det klippt, men inte... Då putsade han tre millimeter till. Då tröttnade jag och sa att det var bra. Jag får väl fixa till frisyren framför spegel med min egen sax som vanligt.
Jag har faktiskt försökt lära upp Sara i klippningens grunder men hon är lite för räddhågsen av sig. Jag minns när syrran och jag var tonåringar. Då klippte vi varandra hej vilt och ibland blev det bra och ibland blev det mindre bra. Oftast mindre, men ändå, vi lärde oss mycket.

På kvällen åkte jag ut och tog in hästarna. De gick in så snällt så. Jag smörjde in Aylas sårskorpa och gav dem kraftfoder innan jag for hem.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards