Alla inlägg under september 2009

Av Camilla Edlund - 1 september 2009 21:16

I dag har jag varit på blixtvisit i Stockholm. Verkligen blixt alltså. Jag gick inte på en affär eller så utan stressade bara från flygplatsen till kursplatsen och sedan tvärt om när jag skulle hem.


Dagen började inte så bra och inte blev den bättre. jag hade i ett ögonblick av förvirring flätat håret kvällen innan medan det var blött för att få till ett bra fluff. Och nog blev det fluffigt alltid. Jag såg ut som Sven Melander när han spelade figuren "Rulle" när jag tagit ut flätorna på morgonen. Gnissel.


Kursen var väl sådär, Kursledaren hade glömt bort mig. Jag var anmäld i våras men det verkade han glömt. När alla namn var uppräknade så var jag tvungen att räcka upp handen och säga att jag var bortglömd. Alla fick presentera sig och säga vad de jobbade med, men mig hoppade de över.

Men det blev bättre. Fick en god lunch, fick tillslut visa en pimuppgift jag gjort och till fika fick vi tårta. De andra deltagarna från Stockholm var alla jättevänliga och trevliga. Nästan så man blir sugen att jobba i Stockholm om alla lärare där är så trevliga.

 Stressade sedan till flyget igen och åkte hem. Nu sitter jag här och är dels helt slut men också full med intryck så hjärnan går på högvarv.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards