Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Camilla Edlund - 4 mars 2009 13:53

I dag blev det en skogstur med Berta. Hon var lite pigg och sprättig och då håller man sig för skratt förstås. Ena sekunden är man på väg ut i skogen för att en nanosekund senare vara på väg hem igen helt ofrivilligt. Då gäller det att vara bestämd och genomföra exakt det man tänkt sig och vända på det stället man tänkt ut innan annars är man körd. Berta gjorde tre fina piruettvändingar i fin kaststil på vägen ut i skogen. Det är tur man är rutinerad nog så man sitter kvar.


Det roliga är att Berta är pigg och på gång. Det känns ju bra inför träningen i morgon men man kunde önska att det pigga blev framåtbjudning i stället för extrem bakåtbjudning (ha ha ha). Men med några hinder på banan så kanske det blir fart på tanten.


Jag ahr varit till läkaren (en ny) och det resulterade i en ny röntgen, ett besök på ortopedkliniken där jag ska få prova ut formpassade skor som är olika höga eftersom det visade sig att det skiljer 3cm mellan höger och vänster ben. Det är inte undra på att man går och haltar med en sådan skillnad på benen. Det är ungefär som att gå med ena benet på trottoaren och den andra nere i rännsten så som man gjorde när man var liten. Tänk - 3 cm. Och så blev jag strängt beordrad att gå till sjukgymnasten. Hmmm... Jag gillar inte sånt skit.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards