Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Camilla Edlund - 10 mars 2009 20:00

Det blev en uteritt i skogen i dag (eller ska jag skriva kväll?). Veronica och jag träffades ute i stallet vid halv sju, sadlade hästarna och brassade ut i skogen utrustade med varsin pannlampa. Vi pratade högt och ljudligt med varandra för att skrämma bort eventuella älgar. Hästarna var pigga båda två och på hemvägen låg Amie på så Berta fick kämpa på för att hänga med (även om det gick supersakta ibland också). Galopperade lite på vår lilla ridbana när vi kom tillbaka. Berta hade lite konstig galopp ibland - lite som på en travare när man känner bakbenen mer bakom än under hästen. Det hade varit bra med någon som stod och tittade som kunde säga hur det såg ut och vad det beror på - eller om jag känner fel? Hmm... Det där måste jag fundera på.


Kom hem vid åttasnåret i alla fall. Känns konstigt att tänka sig att man brukade vara ute i stallet till nio/halv tio förut när jag hade häst i Stensätter. Nu känns åtta sent.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards