Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Camilla Edlund - 21 mars 2009 15:02

Jag blev beordrad av min dotter i går att hämta henne i stan för hon skulle till Parken. Jag har alltså sovit uruselt på gränsen till ingenting i natt. Kom hem halv tre och klev upp strax efter sex för att släppa ut hästarna.


När jag ändå var ute i stallet på morgonen så skulle jag röra på Berta. Tråkigt nog är ridplanen en knottrig isgata som det knappast går att rida på. Försökte tömköra lite i ena hörnet men det var så knöligt underlag så Berta bara trippade fram. Det var alltså meningslöst.


I dag hade jag många planer. Jag skulle åka till Nordmaling och titta på tävlingarna där eller åka till stan och titta på tapeter. Förutom det skulle jag städa i stora tv-rummet och bära undan grejer, tvätta lite och städa på toaletterna. Dessutom hade jag ganska mycket rättande att göra av några arbeten som eleverna lämnat in. Av allt detta har det inte blivit av något alls. Jag var så trött så jag har mest legat och läst en bok eller sovit. Jag är såååå supertrött. Vet inte vad jag ska laga för mat i dag heller. Det känns jäkligt drygt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards