Alla inlägg den 1 december 2008

Av Camilla Edlund - 1 december 2008 08:46

Full fart direkt i december. I dag följde jag med niorna till ungdomsmottagningen i stan. Efter det susade jag upp till Långviksomon där det var julbord på Jollen tillsammans med arbetskamraterna. Det var riktigt trevligt. Jag är inte så himla för julmat så jag åt lite lämpligt bara av allt.

Jag hade i alla fall fått en lite lapp (hemlig) där jag skulle utföra ett uppdrag. Det uppdraget bestod av att jag skulle berömma mat som inte fanns på julbordet. Jag satt och berömde den goda kycklingen, sedan den goda potatisgratängen och slutligen vid efterrrätten berömde jag de goda kanelbullarna. Det lustiga var att alla "köpte" mina kommentarer om maten och trodde att jag ironisk. Det var bara de som delat ut lappen som nästan inte kunde hålla sig för skratt. Man funderar ju vad arbetskamraterna tror om en då de tycker att sådana udda kommentarer är helt lik mig och inget ovanligt.


Sedan åkte jag hem och var hemma vid halv åtta. jag tittade på Design Simon och Tomas och sedan satte jag mig och gjorde PIM-uppgift 3. Allt på en enda kväll. Det tog väl två och en halv timme eller så.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards