Alla inlägg den 19 december 2008

Av Camilla Edlund - 19 december 2008 22:14

Så har alltså startskottet för igångsättning  gått. I dag blev det tömkörning på lägdan. Det var ganska hård skare och lite tungsprunget för Berta så jag höll inte på så länge. Berta frustade flera gånger och såg avslappnad ut så jag tror att hon tyckte att det var skönt att få röra på sig. I morgon blir det ridning tidigt som attan, för sedan blir det tur in till stan där jag ska möta min syrra som fyller år i morgon. Det känns rätt skönt att man kan mötas i stan för då behöver vi inte känna oss tvungna att åka ner till Ullånger precis på födelsedagen.

När vi ändå möts ska vi byta julklappar, vilket som är skit eftersom jag inte köpt en enda till dem än. Gissa om jag kommer att få ligga i och tokköpa samt slå in paket för att sedan lite nonchalant lämna över dem till syrran och blåljuga och säga att jag har förberett paketen för fleeeera veeeckor sedan.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards