Alla inlägg den 3 december 2008

Av Camilla Edlund - 3 december 2008 08:56

I dag fick jag sms av Veronica. Hon hade råkat skära sig i tummen när hon var ute i stallet på morgonen. Stackars henne och hon är så känslig för sår och sådant så hon hade inte hunnit göra hela stallet klart.

Alltså åkte jag ut på kvällen och gjorde färdigt det som inte var gjort. Det var inte så himla mycket, men lite tid tog det ju. Dessutom hade det regnat hela dagen så jag gick ut i hagen och skottade upp hö i två högar på var sin sida om hagen. Nu kan han komma med en ny bal och ställa den i mitten där den andra balen stått. Det hö jag skottade undan var blött och eländigt och dessutom har hästarna trampat på det och dragit ut det i olika omgångar så jag gissar att de inte är så förtjusta i det.


Regnet pissade ner från himlan under tiden då jag stod och flyttade hö så jag blev dyblöt. Jag hade tänkt tömköra Berta men jag for hem och torkade kläderna i stället. Jag var ruggigt blöt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards