Alla inlägg den 5 december 2008

Av Camilla Edlund - 5 december 2008 19:08

Joakims dator har lagt av och vägrar starta. Som en direkt följd av det så sitter jag här och skriver på den bärbara dator vi har framför tvn.  Lite obekvämt är det eftersom alla länkar och min mail finns på min dator, men jag ska inte klaga. Det kunde varit värre.


Hur som helst så var jag ut till stallet i kväll och tog in hästarna. Jag hade köpt nytt kraftfoder som jag bar in. På Granngården så hittade jag dessutom fleectäcken på 70% rea så jag hade köpt ett sådant också som jag bar in.


Eftersom det blivit lite sporadiskt med ridningen nu den här veckan så låter jag Berta få sin vintervila nu. Hon ska väl inte stå helt och hållet. Jag ska väl kanske leda henne efter vägen på promenader och sådant men någon egentlig ridning ska jag låta henne vara utan ett tag. Det kände så himla bra sist jag red så det blev ett bra avslut.

Att jag är less och totalt utan inspiration kan ha med saken att göra.


Lustigt nog så stänger Joakims dator av sig bara så där helt plötsligt. Precis på samma sätt som Ulfs dator gjorde. Lustigt. Det måste bero på utslitning. Tänk alla timmar de sitter och spelar och spelar....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards