Alla inlägg den 18 december 2008

Av Camilla Edlund - 18 december 2008 20:14

I dag var jag på begravning på förmiddagen. Det var inte en närstående men inte desto mindre var det ändå tungt att vara där då jag haft en del kontakt med familjen.

På eftermiddagen åkte jag ner till stan och mötte en arbetskamrat. Skolan var nämligen i stan på Paradisbadet och hade en trivseldag. Efter eleverna var hemskickade susade jag runt stan i hundranittio och sökte kläder till Sara och julklappar till syrrans barn. Resultatet var magert. Jag hittade ingenting som var bra. Nu måste jag ta någon annan dag och leta julklappar på. Skit.


Hemma var det också stressigt. Jag var så uppe i varv så jag åkte halvvägs ut till stallet innan jag kom på att det var Veronicas kväll och att jag inte behövde åka ut. Suck.


Det känns som att timingen med att börja rida Berta kunde varit bättre. Nu är det glashalt överallt och det kommer vara svårt att hitta någonstans man kan rida. Ridningen måste dessutom komma igång så att hon är ordentligt igång till tävlingen. Jag hoppas på bättre (kallare, men med ett lager snö) väder än det här skitvädret.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards