Alla inlägg den 30 december 2008

Av Camilla Edlund - 30 december 2008 13:43

Aftonbladet "Klick". Katie Holmes och Tom Cruise dödshotade. Vännerna - Tom Cruise är livrädd.


Kan man bli annat än LIVrädd om man är DÖDshotad? Jag undrar jag...


Var ut och flyttade en bal i hagen med hjälp av ett "spel" som jag spände runt ett träd och sedan drog åt. Flyttade balen en bra bit. Till min hjälp hade jag ett rött fuxsto som stod troget och tittade på vad jag höll på med. Följde med i varje moment verkligt intresserat. Amie stod uppe och åt vid den gamla balen.


Drog om avspärrningarna och öppnade toppen på balen- Veronica kanske tycker att det är för tidigt eftersom det fortfarande ligger lite kvar på marken av den andra men det är nyårsafton i morgon och jag har inte det minsta lust att stå och göra det då... eller på nyårsdagen. Alltså gjorde jag det i dag.


Hann med att klanta mig med en annan sak. Bar in vatten till hästarna och styrde vattnet på en skottkärra. När jag skulle köra skottkärran över tröskeln tog det tvärstopp och allt vatten forsade ut över golvet i stallet. Skit. Fick ösa ut spån över vattnet så det ska sugas upp.


Hade tänkt rida men det blev så mycket annat jobb så jag sparar det till i morgon. Får rida ganska tidigt innan folk börjar skjuta raketer och smällare överallt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards