Alla inlägg under september 2008

Av Camilla Edlund - 1 september 2008 19:56

Det blev hoppning idag. Jag ställde upp tre studs med tre meters mellanrum samt två andra fristående hinder som man kunde komma på från lite olika håll.

Berta tyckte att det var jättekul att hoppa och studsen bara foooor hon igenom som hon aldrig gjort annat. Fatta vad kul det var att rida! Super, duperkul. Vi hoppade de andra hindren samt studsen som i en liten bana där jag kom från lite olika håll och hej vad det gick. Berta var rent av framåt och jag var tvungen att ta tag i henne för att få tillbaka henne. Det brukar jag aldrig behöva annars. Men som sagt, kul var det.


Jag är sååå glad.

Av Camilla Edlund - 1 september 2008 06:56

Ulf brukar fråga mig om det inte är jobbigt att åka ut morgon och kväll och ta hand om hästen. Det är det ju ibland, men till exempel sådana här mornar då är det bara mysigt.

Det var bara någon grad varmt i morse så när jag kom körande med bilen glittrade frosten ute på lägdorna i det tidiga morgonljuset. Dimman steg över Gideälven och det skapade en trolsk stämning. Så vackert, så vackert... När jag åkte stod hästarna och betade av gräset med dimman från älven i bakgrunden. Det är nästan så man blir religiös.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards