Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Camilla Edlund - 9 februari 2008 18:25

I dag, lördag åkte Sara och jag till stan. Sara skulle klippa håret och jag skulle byta batterier i min klocka. Dessutom skulle Sara fixa ett id-kort och köpa lite kläder. Vi hade tänkt fixa id-kortet hos polisen men det visade sig att de har stängt på helger. Hmm... Men hon fick i alla fall klippa sig och går numera omkring med en lite mer rockig frisyr. Tänk Tone Norum (80-tal) så har ni looken. Ja, fast lite mer upphottat då.

När vi var på frisörsalongen- en helt vanlig frisörsalong år 2008 i Sverige - och jag tittade mig omkring så lade jag märke till att samtliga åtta kvinnor som var inne i salongen hade ungefär samma mörkbruna hår. Inte en enda blond nyans så långt ögat nådde. Är inte det konstigt?


Jag har även hunnit med att övningsköra med Joakim. Vi åkte till parkeringen bredvid IP och övade där, innan vi sedan gav oss ut på vägarna runt Husum. Det var i stort sett inte en själ ute så vi klarade oss helskinnade hem. :))


I kväll har jag släppt in hästarna. Jag passade på att gosa med Berta en stund. Hon var väldigt kärvänlig och ville gärna bli klappad och kliad. Kul. Vi kommer varandra närmare och närmare.

I morgon bitti är det jag som släpper ut hästarna.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards