Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Camilla Edlund - 19 februari 2008 19:23

Man vet att ens make är besatt av WOW när...

- han ställer klockan för att kunna gå upp mitt i natten för att kunna fånga någon sorts kista.

- han pratar obehindrat med tonårssonens kompisar trots att han fyllt 40.

- man nästan inte förstår ett enda ord han säger. Det är ork hit och instans dit.

- maken kommer hem från jobbet och frågar en hur man haft det på jobbet men sedan inte lyssnar på svaret för då loggar han in på WOW.

- han går och lägger sig när jag kliver upp på morgonen. Hela natten har gått åt att spela.

- en del av julaftonen gick åt att diskutera svårigheterna på WOW

- han kommer och pratar med en när servern han spelar på ligger nere för service och då tittar man just på något jätteintressant på tv.

- han inte reagerar ens när Sara och jag ropar när det blir mål när MODO spelar och det sänds på tv.

- han inte ens bryr sig att man spenderar timtal ute hos hästen.



Av Camilla Edlund - 19 februari 2008 19:19

Jag tog och tömkörde Berta i kväll och det måste jag säga var en seg historia. Inte vet jag om hon hade träningsvärk efter lördagen eller om hon ska bli/är brunstig. Jag fick jaga på henne för att få henne att gå runt på volten. Jag använder inget spö när jag tömkör så jag fick försöka använda rösten och smacka det jag kunde. Det blev en hel del smackande. Men Berta blev svettig i alla fall (och det blev jag med).

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards