Alla inlägg den 3 juni 2008

Av Camilla Edlund - 3 juni 2008 21:27

Jag red ut efter vägen med Berta i kväll. Det blev en helt underbar tur i lagom takt bort mot Skillingvägskälet och tillbaka. Berta var lugn och trevlig att rida. Hur kul det än är med hoppning och dressyr så är det ändå de här mysiga stunderna som gör det värt allt jobb.

Före jag red ut så pratade jag lite med Kurt och Engla om hur man kunde stänga hage till hästarna. Jag fick lite inspiration av det och när jag ridit så gick jag ner på lägdan och slog upp några stolpar och vips så blev det en hage med stängsel och allt (inte så stor). Det är för torrt för att de ska kunna gå där någon längre tid men nu finns det i alla fall en hage man kan släppa över dem ett par timmar ifall det skulle behövas. Kommer Anna-Lena ner till Ö-vik på hoppningen den 14-15:e juni så kan det kanske vara bra med en extrahage som man endera kan släppa ihop hästarna på eller ha att ställa någon av hästarna i.

Man får hoppas att det kommer regn snart. Det som kom häromdagen var försvinnande lite.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards