Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Camilla Edlund - 5 juni 2008 16:51

Ja, så här såg hoppningen ut.

Av Camilla Edlund - 5 juni 2008 16:49

Jag har fått veta att det är flera som inte lyckas se mina filmer som jag har på hemsidan. Därför lade jag ut dem på youtube så kan de göra ett försök där.

Här kommer dressyren.

Av Camilla Edlund - 5 juni 2008 15:50

Det är över trettio grader varm i dag. Får vi all sommarvärme redan nu eller?

Skolavslutningen var i alla fall kort och intensiv som vanligt. Jag smälte nästan bort i värmen trots väldigt tunna kläder. Det är egentligen lustigt att man blivit lärare för jag gillar inte skolavslutningar något vidare. Jag är så himla dålig på att säga hej då och jag gillar inte kramar.


Efter eleverna åkt så hade vi anställda samlat ihop pengar till en liten lunch. Förut bjöd kommunen på kaffe och tårta men det är numera struket så man får bekosta allt själv. Det var väldigt trevligt att samlas i all fall och maten var väldigt god.


Väl hemma så åkte jag på mopeden och släppte över hästarna från vinterhagen till gräslägdan. Det var otroligt varmt i vinterhagen. Det finns ju många träd där och det är bra med skugga men samtidigt så står luften helt stilla där utan en vindpust. Hästarna var glada över att få gå till gräslägdan och äta en stund. Det blåste lite mer där också som tur var.

På väg hem stannade mopeden vid e4. Det var bara att börja dra den hem. Jag höll på att avlida i värmen, men som tur var kom Lennart och han åkte och hämtade släpvagnen så vi kunde köra hem mopeden. Vilket träningspass.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards