Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Camilla Edlund - 24 juni 2008 13:52

Det gick inte att ordna fram nya delar till min dator så Ulf var snäll nog att köpa en ny dator till mig. Har man inte en snäll make så säg? Det kan ha någonting med att göra att jag sitter vid hans dator hela tiden och tar upp värdefull datatid... ha ha ha. Men datorn är inte ihopplockad ännu så jag sitter vid Ulfs dator just nu.


I alla fall så var det Veronicas morgon i morse så jag har inte ens varit ut till hästarna. Däremot har jag varit till Kickis hästshop och köpt ett nytt regntäcke till Berta. Jag har bara ett jag kan använda, och när hästarna står ute dygnet runt så tycker jag att Berta kan behöva ett regntäcke på sig över natten när det är dåligt väder. Inte vet jag om det gör så mycket för hästen, men man sover ju i alla fall bättre själv på natten. Nu har det varit dåligt väder flera dagar och jag måste ha ett täcke att byta mellan medan det andra torkar.


Jag är även på jakt efter ett flugtäcke. Helst ett vinrött från Rusta, ett sådant hade jag förut till Mango. De är kanonbra eftersom de är lite tjockare och skyddar bättre mot brems och deras hemska bett. Jag vet ju själv hur det känns när man blir biten och de jäklarna biter hårt även när man har jeans på sig. Får se om jag får tag på något. Rusta här i Ö-vik har slutat sälja hästsaker tråkigt nog.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards