Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Camilla Edlund - 16 juni 2008 20:45

Det har hänt mycket i dag. Jag har varit på jobbet och gjort klart schemat samt städat på mitt skrivbord. Det finns vissa medarbetare som har kastat glåpord efter mig och min ordning på skrivbordet. Nu har jag blåst bort allt och till och med skrivbordslådorna ekar tomma.

Efter jobbet åkte jag ut till stallet för att göra klart hagen och eventuellt rida. Efter bara en kort stund hör jag mitt namn ropas desperat. Det var Kurt som klämt fast fingret i en stege när han stod och skulle måla ett utav husen. Jag försökte få loss honom men det gick inte så medan jag sprang och hämtade en kofot ringde jag Veronica och bad henne skicka assistans. Thomas kom på några lååånga minuter och han kunde bända isär stegen så pass att fingrarna som satt fast lossnade. Hu, det var inte kul att inte kunna hjälpa till och se hur ont det gjorde medan han satt fast. Det ena fingret var nästan platt och klämt ända in till benet.

Efter den starten så var det till att samla sig och gå och fortsätta med att stänga hagen.


När jag äntligen kom hem igen - det vill säga nu - så får jag inte igång min dator. Den är helt kaputt. Inte så kul, eftersom jag tänkt skicka några dokument till en arbetskamrat i kväll. Jäkla skit... Det kommer säkert ta evigheter att laga.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards