Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Camilla Edlund - 19 juni 2008 21:02

Moderkortet på min dator har tydligen sagt tack och godnatt. Trist. Jag känner mig väldigt handikappad trots att jag kan använda andra datorer som till exempel den bärbara dator jag sitter vid nu. Men den har inte de länkar och de dokument jag brukar använda så det blir lite bakvänt allting.


I dag var jag en sväng in till stan på morgonen. Jag var in på systembolaget och sedan var jag till Rusta och köpte en sån där blå pool som de har. Jag köpte inte största storleken (tack och lov) utan en medium. Den var stor nog skulle det visa sig när vi satte upp den och det tog eeeevigheter att fylla upp den med vatten. Joakim vägrar att kalla den pool utan låter påskina att det där är något för treåringar att bada i. Jag tycker den verkar helt okej och det blir bra att krypa ner i en varm dag då man solat.


På eftermiddagen grillade vi filé och åt. Det var jättegott.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards