Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Camilla Edlund - 7 oktober 2007 15:21

Idag var jag alltså nere på ÖOR klockan sju. Man skulle vara där så tidigt eftersom de hade långväga gäster som kanske ville ha frukost innan tävlingen. Ja, kanske - det blev alltså ingen. Där satt vi fem personer och drack kaffe och försökte få tiden att gå. Det tog mindre än en timme att sätta fram allt och då hade vi en timme att slå ihjäl. Jag gäspade stort mesta tiden. Sedan körde tävlingen igång och vid elvatiden fick jag något att göra då det började bli lite disk. Jag diskade en timme och sedan kom min ersättare.
Hemma i Husum igen så gick Berta och jag ut efter vägen. Jag ledde henne till huset där Åsa Gröndahl har sina hästar och sedan vände jag. Det blåste lite kallt men annars så var allt bra. Berta har fått det nya täcket som jag fick av Gabriella på sig. Det ser varmt och mysigt ut. Jag tog hem och tvättade mitt fleecetäcke som har hunnit bli ganska smutsigt vid det här laget.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards