Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Camilla Edlund - 13 oktober 2007 17:23

Idag var vi på Parkskolan och tittade på hur Joakim har det. Han stod vi en svarv och svarvade någon stålbit. De var rätt många elever där och alla behövde ju hjälp eftersom de inte gjort det där förr, så det blev inte så mycket gjort på en och en halv timme. Men jag kan tänka mig att när alla fått lite erfarenhet på det där så kommer det att gå fortare. Många lärare berömde Joakim i alla fall och sa att han var en fantastisk elev som låg främst i många ämnen(toppelev i svarvning och CNC). Det var roligt för ett modershjärta att höra. Speciellt en moder som slitit sitt hår och gråtit floder emellanåt. Man är inte bortskämd på att få höra goda vitsord.
Det var tänkt att jag skulle åka och filma när Veronica hoppade på träningen idag men det blev för drygt att gå på stan och vänta på att tiden skulle gå. Dessutom hade jag gjort av med en sillion kronor på mina barn. Det var vinterjackor som skulle köpas (på Stadium) och nya ryggsäckar (vet ni hur mycket en ryggsäck som duger till en tonåring kostar!) så jag blev helt plötsligt pank och snål. Jag åkte hem istället och lagade mat så att Ulf nlev glad.
Sedan åkte jag ut och tittade till hästarna och packade höpåsar och sådant. Berta är väldigt brunstig just nu kan jag säga. Kul.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards