Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av Camilla Edlund - 24 oktober 2007 16:47

I morse släppte jag ut hästarna vid halv åtta. Jag mockade och gjorde i ordning stallet. Sedan kom Veronica och vi tog in hästarna och gjorde i ordning dem. Idag provade jag att rida på ett eggbett. Ibland rider jag med gramantyglar men inte varje gång och idag blev en dag utan gramantyglar. Jag tror inte eggbettet blev så lyckat. Men jag vet inte, lite svårt att avgöra bara på en uteritt.

Det var väldigt skönt att få komma ut och rida på morgonen. Bättre än att rida i mörkret på kvällen i alla fall. Vi galopperade lite i skogen. Berta kändes pigg och glad och hon galopperade stort och fint. Men hon var trött när vi vände och for hem igen, men Amie var helt oberörd. Vi red väl i en timme ungefär och då skrittade vi den mesta tiden. Det tar ju lite tid eftersom Berta har så lusig skritt. Det är bara när hon ser stallet som det blir lite fart i skritten.
Jag hade kameran med mig till stallet för att ta några nya kort, men snopet nog hade Ulf tagit ut batteriet. Det får bli att jag fotograferar en annan dag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards