Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Camilla Edlund - 8 januari 2008 17:28

Har haft svårt att sova i fyra nätter nu. I helgen var jag tvungen och vara uppe och hålla reda på att tonåringarna kom hem och nu sedan vi börjat jobba så går hjärnan på högvarv hela natten. Jag får sova en tre, fyra timmar max varje natt. I natt var jag uppe och skrev omdömen inför elevers åtgärdsprogram halv ett på natten bara för att jag var så himla pigg.


Idag har jag varit ganska pigg i kroppen och jag har inte gäspat så mycket men däremot har jag kaos i hjärnan och jag har så svårt att få saker och ting att gå ihop. Det kopplar liksom inte. Jag hade en lektion idag där allt bara blev ett enda virrvarr och jag kunde inte tänka en enda klar tanke. Suck, stackars elever.


Dessutom hade jag glömt att göra en sak i stallet (ta hem och tvätta regntäcket och impregnera det) och då låg jag och funderade på det i flera timmar.


Nu är jag trött men ändå inte trött. En märklig känsla.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards