Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Camilla Edlund - 12 januari 2008 19:20

Hittar lite musik jag lyssnade på i min ungdoms dagar. Those were the days...

Av Camilla Edlund - 12 januari 2008 18:53

Det blir inte mycket ridit nu. Nästan ingenting på flera veckor och eftersom Berta har ett sår på mulen så rider jag inte henne nu heller. Vi tog en promenad efter vägen istället. Hon kan ju inte bara stå i hagen utan behöver få se andra miljöer också.


Rörde inte såret på mulen så mycket. Tittade bara på det. Det ser väl ut som förut. Vare sig bättre eller sämre. Det enda jag gjorde var att ta en liten plastskål och i den lade jag en massa godsaker och spritsade ut en massa Idominsalva högt upp på kanten så att hon skulle få salva på såret när hon rörde runt i skålen. Det fungerade så till vida att hon gjorde precis som jag tänkt, men istället för att få salva på såret så kletade hon av sig av gegget i såret så det hamnade i salvan. Lite salva stannade kvar men inte var det mycket. Suck.

Av Camilla Edlund - 12 januari 2008 10:28

Det var Veronicas morgon idag men jag åkte ändå ut till Berta och tittade till såret. Det är hemskt märkligt varför det aldrig blir någon sårskorpa på den utan att det fortsätter att vara öppet och ser lite kladdigt ut.


Jag packade hösilagepåsar för ett par dagar. Vi har öppnat en ny bal och den ser ganska fin ut. Det är tunna fina strån och verkar vara lättuggat. Det är ju bra.


Funderar på att åka till stan idag och titta på gardiner och se om man kan hitta någon present till Ulf.


Det blir en middag på Rio på hans födelsedag (som är den 31/1) och på lördag (den 2/2) blir det fest.


Sen kommer ju nästa gratulant och det är min pappa som fyller 60 år (26/2). Det blir en svår nöt att knäcka. Vad ska man köpa till honom? Eller ska jag ge honom ett presentkort på an städning/inredning av garaget? Man kan ju grubbla ihjäl sig över det.

Av Camilla Edlund - 12 januari 2008 03:59

Jag kan inte sova jag kan inte sova jag kan inte sova jag kan inte sova. Nu måste jag sova nu MÅSTE jag sova

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards