Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Camilla Edlund - 15 januari 2008 20:30

...lärt mig lägga in filmer från Youtube så kan jag bara inte låta bli att göra det. Jag har hittat syrrans och min favvogrupp när vi var galna teens. Nån som kommer ihåg gruppen "Bros"? Syrran och jag diggade dem jättemycket och så till den milda grad att vi faktiskt klippte oss i liknande frisyrer som de har. Kolla videon. Så såg vi ut. Det finns bildbevis hemma hos farsan. Ha ha ha


Av Camilla Edlund - 15 januari 2008 19:03

I dag när jag var ut till stallet möttes jag av en gosig och glad häst. Nu ser man att Berta mår mycket bättre för det lyser ur ögonen på henne och hon är så social och vill bli gosad och klappad.


Jag tog ut Berta på en promenad efter vägen. Det är ganska halt på vägkanterna men där man kör är det grusat så jag klarade mig med livhanken i behåll. Man är som en mänsklig skrittmaskin där man knatar och går men jag får i alla fall prata av mig med en som lyssnar på vad jag säger (att hon sedan inte förstår ett ord gör inte så mycket).


Kollade knölen mellan ganascherna och den är kvar. Jag fortsätter väl och tar det lugnt med henne ett tag till.

Jag tog även av Berta täcket och kollade hullet ordentligt och nu är hon så fin fin i hullet så. Det känns ju bra.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards