Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Camilla Edlund - 18 januari 2008 18:57

Släppte ut hästarna i morse. Jag åkte tidigt till stallet för jag var vaken och uppe redan kvart i sex så jag tyckte att det var detsamma om jag gjorde bort det tidigt.

Susade sedan iväg på jobbet och jag måste säga att fredagar är ganska mastiga. Det är någonting hela tiden och jag har tjugofem minuters lunch där jag ska hinna värma och kasta i mig någon mat.

Efter jobbet skulla jag skjutsa Sara och hennes kompis Sandra på ridning på ÖOR. De jhar bestämt sig för att börja rida där nämligen. Det började lite kaosartat med att de inte stod på listorna och eftersom de skulle välja hästar sist så fick de hästarna som ingen annan vill rida - Sara fick Wazoo (som är svår även för mig som har ridit några år) och Sandra fick Pocahontas. Det gick väl sådär för dem att rida. Gruppen de hamnat i kunde skänkelvikning och sådant och Sara kan ju knappt rida lätt i trav och än mindre fatta galopp. Ja, herregud vilken svettig timme det blev för mig.

Nu har vi äntligen kommit hem.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards