Alla inlägg den 5 december 2007

Av Camilla Edlund - 5 december 2007 17:50

Jag släppte ut hästarna i morse och när jag var i stallet var det fem minusgrader ute. Allt gick bra och hästarna var snälla. Jag red inte eftersom jag hade ett utvecklingssamtal bokat på skolan så jag planerade att åka ut och rida eller longera på kvällen istället.

Det började dock regna under dagen så det blev halt. Veronica ringde och sa att hon var strandad ute hos hästarna och kunde inte komma därifrån eftersom det var så halt på vägen. Det regnade på isen som redan låg på vägen och ingen sandbil hade kommit.

Jag utesluter alltså att överhuvudtaget åka ut till stallet.

I morgon åker Veronica på träning i Vännäs med Amie så då blir Berta ensam. Jag hoppas det går bra. Veronica kommer hem igen på fredagkväll så det blir ett tag som Berta får gå ensam hemma. Hon verkar vara rätt lung och cool så jag hoppas att hon inte blir alltför stressad över det.
Jag åker och släpper ut hästarna i morgon också så att de får vara ute ett par timmar på morgonen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards