Alla inlägg den 18 december 2007

Av Camilla Edlund - 18 december 2007 17:15

Jag sitter och funderar nu när jag just tryckt på "Spara inlägg" på den andra bloggen som jag nyss skrivit. Jag vet inte om jag ska berätta det eller om jag ska gömma det i garderoben. Saken är den att jag har lite problem med ett av mina barn. De som känner mig vet att jag just fått en tonåring genom grundskolan och att den resan var full med problem så som soc.kontakter, polisanmälningar, ätstörningar och självförvållad skada. Nu har ju den tonåringen "vuxit upp" och mår bra men nu kommer som sagt nästa tonåring. Nu börjar hela karusellen om igen. I helgen åkte Sara till Timrå än fast hon sagt att hon skulle sova över hos en kompis. Vi uppdagade det hela på söndag eftermiddag då vi ringde till kompisen och ville tala med Sara och det visade sig att hon inte varit där på hela helgen. Hon hade stuckit iväg till en 19-årig kille som hon lärt känna på Internet. Ingen av hennes kompisar visste var hon var. Hon hade inte sagt det till någon. Man blir ju mörkrädd.

När hon svimmade förra helgen så var det nog bland annat för att hon ätit för lite. Nu när jag kollar matintaget varje dag så visar det sig att hon äter minimalt. Man blir ju förtvivlad!

Av Camilla Edlund - 18 december 2007 16:52

Nu har en ny bal hösilage kommit och jag ska ut och packa i ordning några påsar så att det bara är att ställa påsarna i hagen sedan. Det brukar vara ett hårt och tråkigt jobb men det är skönt när man är klar. Då känner man sig nöjd.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards