Alla inlägg den 23 december 2007

Av Camilla Edlund - 23 december 2007 15:45

Förresten så har jag glömt att skriva att vi tillringar julafton uppe hos mina svärföräldrar Lennart och Märith. Vi brukar ha väldigt trevligt där så det blir bra och i år kommer Håkan, Anna och lilla Oscar att vara där också så vi kommer att bli riktigt många.


Av Camilla Edlund - 23 december 2007 15:37

Jag släppte ut hästarna i morse vid halv åtta och sedan mockade jag. Det gick ganska snabbt för de hade inte dyngt ner så himla mycket.


Väl hemma så hade jag tråkigt och kände mig rastlös så då tog jag och Sara och åkte ner till stan. Det var förvånandsvärt lite folk ute på stan. Det var inte så värst långa köer heller. Vi shoppade lite småsaker men gick mest runt och tittade. Jag är såååå sugen på att köpa en ny parfym till mig själv men beslutade att jag ska vänta till efter jul.


I morgon ska vi samlas ute i stallet vid halv tio för att ge hästarna deras "jultårta" och byta lite julklappar. Jultårtan gör vi av vetekli (som man måste blötlägga före), knäckebröd, morötter och äpplen. Det brukar vara uppskattat av hästarna. Nu blir det ju första jultårtan för Berta så vi får se vad hon tycker.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards