Alla inlägg den 24 december 2007

Av Camilla Edlund - 24 december 2007 11:42

God Jul till er alla.

Jag åkte ut till stallet vid halv tio och mötte upp Veronica som stod och mockade. Anna-Lena hade varit snäll nog att släppa ut hästarna på morgonen så det var fixat.

Efter allt var klart gjorde vi våra jultårtor och gick ut i hagen och gav hästarna. Berta var lite misstänksam och ville inte riktigt komma så Amie fick vänta lite innan Berta kom. Amie kände nog igen tårtan och ville mer än gärna få sin. Sedan smaskade de upp sina tårtor. Jag tog några kort.

När vi gick in till stallet igen passade vi på att byta julklappar. Jag fick ett jättefint blått schabrak till Berta vilket som var bra för mina gamla schabrak är så fula och slitna. Dessutom är de köpta till Mango så det här schabraket är det första som är köpt bara till Berta.


Nu sitter jag här hemma och väntar på Ulf. Vi ska ut och gå en sväng innan vi åker upp till Lennart och Märith. Det ska bli skönt att få gå en sväng innan man ska äta julmat.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards