Alla inlägg den 16 december 2007

Av Camilla Edlund - 16 december 2007 14:08

Åkte ut till stallet igen vid tolvtiden. Thomas hundar hade smitit från gården och gått in i hagen och skällt på hästarna. Hästarna hade dock varit ganska coola och inte brytt sig så mycket men det är klart att lite spännande hade de tyckt att det var.


Veronica hade kommit ut till stallet för att hjälpa till att fånga in hundarna så när det var gjort så stod vi och surrade lite (det är lite jobbigt med Sanna nu på nätterna) och sedan gick vi och tog in hästarna. Det var bara jag som skulle rida så Veronica åkte hem igen efter bara en stund. Jag red ut efter vägen och allt var jättespännande tyckte Berta. Hon var spänd i kroppen och tittade på allt misstänkt som fanns efter vägen. Hon var svettig på halsen när vi kom in igen och då hade vi ändå mest skrittat. Men än fast hon var spänd så gjorde hon inget speciellt i alla fall och det var ju skönt.


Jag åker och tar in hästarna ikväll.

Av Camilla Edlund - 16 december 2007 08:42

Igår efter jag hade ridit så var jag och julhandlade. Det är alltid ett bekymmer att komma på vad man ska köpa till allihop. Detta trots att vi faktiskt dragit ner på antalet julklappar så det är inte så måmga att köpa till. Jag fick till det tillslut i alla fall, men nu är alla pengar slut för den här månaden.

Efter jag shoppat så köpte jag med mig mat hem. Jag har fastnat för Thai-restaurangen "Talad Thai" som ligger nere bredvid Knut Sehlins (vid Fyndet). De har så god mat som man kan köpa och ta hem. Jag rekommenderar nummer 5 utav wokrätterna "Gai Padd Mett Ma-Moung". Supergod.

Jag har i alla fall varit och släppt ut hästarna och mockat. Jag åker dit igen vid 12-tiden och rider ut en sväng efter vägen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards